dimecres, 7 d’abril del 2010

Un projecte nou

Fa només unes setmanes que vaig acordar amb els meus alumnes de 4t d'ESO d'un institut de Barcelona que, davant de la impossibilitat d'acabar el temari, miraríem de fer algun tipus d'enfocament diferent de l'assignatura que ens permetés treballar els continguts d'una manera més transversal i amena. Jo els ho vaig proposar i ells hi van estar d'acord.

Després de passar-me una setmana de baixa (per un lleuger esguinç) i totes les vacances de setmana santa treballant, avui els l'he començat a presentar. L'han rebut amb precaució, però sense rebuig.

Escric aquest bloc per deixar constància del funcionament d'aquesta eina la primera vegada que la faig servir. Miraré, els primers dies, de recordar com ha anat el disseny de tot plegat i de fer un perfil de l'alumnat, al mateix temps que em vaig explicant a mi mateixa com està funcionant la cosa. Esperem que sigui per a bé.