dijous, 15 d’abril del 2010

Una certa decepció

Ahir també vaig parlar amb el webmestre de l'institut (ja ha tornat del viatge) per consultar-li el problema de les noves adreces d'email, que encara no apareixen al Moodle. Em va dir que li ho recordés per mail i ho vaig fer quan vaig arribar a casa, però no m'ha respost fins avui.

Es veu que el Moodle tenia un problema i l'ha hagut d'arreglar, però demà haurem de tornar a entrar les adreces a les fitxes de cada alumne. És una murga. Especialment perquè hi ha dos alumnes que ahir van posar-me malament la seva adreça i ara no m'hi puc comunicar, de manera que el seu grup no ha rebut encara el Pla de Treball. Per sort el webmestre es passarà demà per l'aula d'informàtica mentre hi siguem per tal d'assegurar-se que les entren correctament. Si això vol dir que serem dos profes a l'aula, per mi bé, perquè una altra sessió com la de divendres passat m'hauria fet parar boja i hauria endarrerit molt el projecte.

Ah, i divendres que ve no tindrem classe perquè és St Jordi.

I per acabar-ho d'arrodonir, els alumnes no s'estan passant per l'Aula Virtual (el moodle). I és imprescindible per a fer avançar el treball. Si es pensen que tindran prou hores de classe per fer-ho van servits, però és que, encara que les tinguessin, la informació del Moodle és imprescindible i només tenim 1 hora setmanal (i ja he dit que no totes les setmanes) a l'aula d'informàtica: què faran els altres dies?