dilluns, 19 d’abril del 2010

Mitja sessió

Avui només hem fet mitja sessió, perquè els alumnes marxaven d'excursió al CaixaFòrum perquè els fessin una xerrada.

D'una banda és molest perdre hores de classe, però de l'altra avui tampoc no haurien pogut fer gran cosa, perquè no teníem accés a l'aula d'informàtica i van molt endarrerits: cap d'ells no ha començat encara el Pla d'empresa. I el fet és que jo no tinc res més a oferir-los: han de començar a dissenyar l'empresa, però per a fer-ho han de tenir accés a l'aula virtual, i s'han de poder comunicar virtualment, etc.

He aprofitat la mitja hora de classe per tocar-los una mica el crostó. Els he recordat com era l'avaluació i que divendres no tenim classe (és St Jordi), i que el divendres següent ja m'han d'entregar el primer portfoli, i que abans de lliurar-me el portfoli han d'haver començat a fer el Pla d'empresa...

No sé si m'han parat molta atenció, perquè 10 min després de començar la "classe" ja m'estaven pressionant perquè els deixés anar al vestíbul per marxar d'excursió (en principi jo tenia 25 min de classe, i ells ja volien sortir als 10!). Dimecres, tal com van, no tindran res a fer. Doncs s'estaran de braços plegats. I si no queden per a fer el treball, dilluns vinent també. I dimecres. I divendres, quan m'hagin de lliurar el portfoli, treuran la nota justeta justeta o potser suspendran i tot. Vés a saber... Cal que s'espabilin!