divendres, 26 de març del 2010

26 de març: CRP

Avui, aprofitant que havia de sortir igualment per anar al metge perquè em mirés el peu, hem anat al CRP a veure què tenen (els justos van al cel: els hem enganxat en plena festa de comiat per vacances).

El Crèdit de Síntesi en qüestió eren 3 jocs sobre com es munta i es manté una empresa. N'he apuntat unes quantes coses i m'han fet fotocòpies de moltes més perquè me les pugui mirar a casa. Ara me les hauré de mirar, però el cert és que tinc algunes idees molt clares (algunes fruit de les voltes que li he anat donant al llarg de la setmana):
  1. El projecte s'estructurarà en 3 etapes: disseny de l'empresa, fer els papers i presentar-la als companys.
  2. No ho farem sobre el paper, sinó que treballarem amb el Moodle del cole (això vol dir que me l'hauré de mirar bé i acabar d'aprendre com funciona: no n'he fet mai cap curset, però en sé més que alguns que sí que l'han fet).
  3. Necessito que els alumnes em donin una adreça de correu electrònic per poder-me comunicar amb ells, i que aprenguin a gestionar documents on line: probablement els obligui a fer-se un compte de Google.
Ara, en principi, ja tinc tota la informació que necessito. O potser no tota la que necessito, però sí tota la que he pogut preveure que necessitaria. I de tota manera, no podria aconseguir-ne més, durant les vacances.

Ara toca buscar informació sobre com es crea, es porta i s'avalua un projecte, i anar cobrint la bastida.