dimecres, 31 de març del 2010

31 de març: el powerpoint

Al final del projecte els alumnes hauran de presentar la seva empresa als companys amb l'ajuda d'un power point.

L'avaluació d'aquesta presentació la faran entre tots amb unes graelles que els facilitaré i que ja tinc fetes: "l'audiència" avaluarà l'exposició i el grup expositor avaluarà com ha estat el seu treball en grup.

Falta que sàpiguen fer un power point, però en principi això s'ensenya a classe de tecnologia, de manera que m'he centrat a ensenyar-los quina forma ha de tenir un power point (esquemàtic, acompanyat d'imatges, però sense abusar...). I com ho he fet? Fent jo mateixa un power point.

Pensava que em costaria més, perquè no en sé gaire i no hi ha gaire informació al respecte del contingut, a internet; però al final ha estat un moment i he pogut dedicar una bona estona a les qüestions decoratives de les que sempre m'oblido: acompanyar-ho d'imatges, posar negretes i subratllats, jugar amb els tipus de lletra... tot el que vull que facin els alumnes i que jo sempre m'oblido de fer.