dilluns, 22 de març del 2010

22 de març

Notícies: m'he esguinçat. La pega és que deixo els alumnes (i els companys) penjats en època d'avaluacions (sort que jo ja tenia totes les notes i les vaig penjar dissabte). L'avantatge és que ara disposo de temps per muntar el projecte.

Començo a buscar informació. Punts de partida? Saber com es munta un projecte, saber com es porta, triar un tema (hi ha prou informació sobre com es munta una empresa per arriscar-me a triar aquesta opció?), saber com avaluaré... Molta molta feina.

De moment he començat per fer-me un OpenExcel amb  el calendari de què disposo. A l'hora de la veritat, tot i ser un trimestre sencer, no són molts dies: només 25, dels quals dos m'he compromés a fer-los servir per a ensenyar-los com són els exàmens d'accés als CFGM, als quals la majoria d'ells s'han matriculat aquest passat cap de setmana.

Una altra cosa que he encetat és una programació didàctica. M'ajudarà a anar reflexionant i tenir clars els objectius i les competències que vull treballar.