dissabte, 1 de maig del 2010

Una sorpresa

Quan vaig saber que faria un projecte amb els de 4t vaig córrer a reservar l'única hora de les que fèiem junts que, a més, tenia lliure l'aula d'informàtica durant el 3r trimestre.

Durant aquests dies, alguns professors s'han anat despertant i s'han trobat que no podien fer servir l'aula en les hores que solien, perquè no l'havien reservada per a aquest trimestre, i m'han estat perseguint per tal que els la deixés de tant en tant. Jo els deia que cap problema, però al final em vaig acabar tement que un dia l'un, un altre dia un altre, les meves ja escasses hores d'informàtica (les úniques en què els nanos poden ser més o menys autònoms) quedessin radicalment reduïdes i frustressin un projecte que ja he dit que no acaba de córrer.

Ahir, però, vaig descobrir una cosa: una ànima caritativa ha fet neteja i ha posat un horari d'ús especial per al tercer trimestre. "Oh, joy!" Resulta que els dimecres, a l'hora de català, l'aula també està lliure! Si Déu vol, posarem el turbo al nostre projecte i ja no serà tan greu si algun dia no podem anar-hi en divendres. (Ara només em falta comprovar que els dimecres no la faci servir algú que s'hagi oblidat, també, d'apuntar-se al full de reserva!)