dissabte, 1 de maig del 2010

Avançant

Tinc la meva maleta plena de portfolis. Alguns alumnes van haver de córrer ahir per poder-me'l lliurar (ja he explicat que treballen poc a casa) i a d'altres els vaig haver de donar un ultimàtum per tal que posessin la seva adreça de correu gmail a la web de l'aula virtual (cosa que, ja ho vaig dir, era condició "sine qua non" per recollir-los el portfoli): només hi ha una noia que no ho ha fet (li vaig dir que es quedés per parlar de com ho arreglàvem quan acabés la classe, però no ho va fer: si m'ha donat el portfoli, no l'hi podré tenir en compte). Diria que hores d'ara tots són a la meva maleta, però no ho he comprovat amb la llista a la mà.

A més, em va costar un esforç que es dediquessin al projecte, perquè la seva primera intuïció quan es troben amb internet al davant és dedicar-se al xat, al correu, al Facebook... Va caler ensenyar-los a treballar pas a pas (és el que més està costant) i compartint la informació: que mentre uns membres del grup feien una part del treball, els altres no estiguessin amb els braços creuats. Em sembla que la propera vegada el projecte es farà per parelles.